Αρχική Σελίδα
• Συλλογές
• Χρυσές Συλλογές 22Κ
• Γραμματόσημα
• Αναμνηστικά
• Έργα Τέχνης
• Κόσμημα
• Λευκά Είδη - Είδη Σπιτιού
• Διακόσμηση
• Βιβλία
• Βυζαντινή Τέχνη
• Ρολόγια
• Ζώδια 24Κ
• Εκδόσεις ΣΥΛΛΟΓΗ - Γιάνης Κορδάτος
• Τσάντες






Change Language

Η ΕΤΑΙΡΙΑ

1. Η MAILink Α.Ε. ΣΗΜΕΡΑ
Η εταιρία μας κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις στον τομέα των εξ αποστάσεως πωλήσεων με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του σημερινού Έλληνα καταναλωτή.
Σχεδιάζει και υλοποιεί πρωτοποριακά προϊόντα με υψηλά ποιοτικά κριτήρια.
Επενδύει συνεχώς σε ανθρώπους, τεχνογνωσία, υποδομές και οργάνωση.

2. MAILink Α.Ε.
Η MAILink Α.Ε. ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2000 και δραστηριοποιείται στον χώρο του Direct Marketing ή στις εξ αποστάσεως πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών απ' ευθείας στον τελικό καταναλωτή, καθιερώνοντας την τηλεφωνική επικοινωνία ως τον κυριότερο τρόπο επαφής με τον καταναλωτή. Αυτή η απ' ευθείας σχέση μεταξύ της MAILink Α.Ε. και του τελικού καταναλωτή σημαίνει την απουσία διαμεσολάβησης αντιπροσώπου, πράκτορα ή λιανεμπόρου, καθιστώντας έτσι τα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες πιο φθηνές. Επιπλέον προσφέρει άμεση σχέση μεταξύ της εταιρίας και του καταναλωτή κάνοντάς την πιο προσωπική, δημιουργώντας κλίμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας, απαραίτητο σ' αυτόν τον τρόπο πώλησης όπου δεν υπάρχει προσωπική επαφή μεταξύ των πελατών και της εταιρίας.

Όλοι οι υπάλληλοι και τα στελέχη της εταιρίας έχουν μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο των εξ αποστάσεως πωλήσεων καθιστώντας έτσι την MAILink Α.Ε. μια εταιρία με υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία και με τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις των καιρών μας.

3. ΥΠΟΔΟΜΕΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σήμερα η MAILink Α.Ε. στεγάζεται σε εγκαταστάσεις 1700 τ.μ. στη Μεταμόρφωση Αττικής, όπου και η έδρα των γραφείων και των αποθηκών της. Έχει εξελιγμένο τηλεφωνικό κέντρο ικανό να ανταποκριθεί πλήρως σε οποιοδήποτε φόρτο εργασίας, πλήρες μηχανογραφικό σύστημα τόσο στο λογιστικό όσο και στο εμπορικό τμήμα, τέσσερα μεταφορικά μέσα για την ταχύτατη εκτέλεση και παράδοση των παραγγελιών και εξειδικευμένο προσωπικό, τόσο στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών όσο και στον τομέα εκτέλεσης και παράδοσης των παραγγελιών. Χρησιμοποιεί εξειδικευμένο λογισμικό ειδικά σχεδιασμένο (τύπου CRM), διασυνδέοντας και οριζοντίως και ιεραρχικώς όλα τα τμήματα της εταιρίας ώστε αυτά να καθίστανται ικανά να ανταποκριθούν σε όλες τις απαιτήσεις της καθημερινής εμπορικής δραστηριότητας και τις εκάστοτε παρουσιαζόμενες ιδιαιτερότητες. Η άριστη σχέση και η online σύνδεση της εταιρίας με τις κυριότερες εμπορικές τράπεζες, η ταχύτατη και ασφαλής (κρυπτογράφηση 128 bit) ηλεκτρονική διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών που αφορούν πιστωτικές κάρτες, εγγυώνται την άμεση πιστοποίηση και εκτέλεση κάθε παραγγελίας μέσα σε 48 ώρες. Επιπροσθέτως όλες οι παραγγελίες της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών εκτελούνται από εταιρία courier χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση για τον πελάτη.

Συμμετοχή σε οργανώσεις, οργανισμούς (μέλη)

Η MAILink A.E. λειτουργεί κάτω από τους αυστηρούς κανόνες δεοντολογίας FEDMA της ΕΠΑΜ ώστε να διασφαλίζει την ποιότητα των προϊόντων της και να παρέχει ουσιαστική εξυπηρέτηση στους πελάτες της.

FEDMA
The Federation of European Direct and Interactive Marketing

Ιδρύθηκε το 1997, είναι "η φωνή" της ευρωπαϊκής αγοράς για το "Απευθείας Μάρκετινγκ" και έχει πάνω από 200 εταιρείες και 23 εθνικούς οργανισμούς "Απευθείας Μάρκετινγκ" μέλη διεθνώς. H FEDMA είναι μια διεθνής οργάνωση που επιδιώκει τη σωστή ενημέρωση του δυνητικού πελάτη για το "Απευθείας Μάρκετινγκ" και εξασφαλίζει την ποιοτική και ουσιαστική εξυπηρέτησή του μεσώ αυτού.

Η ΕΠΑΜ είναι ελληνική οργάνωση και μέλος της FEDMA. Στοχεύει στην ποιοτική και ουσιαστική εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσω του "Απευθείας Μάρκετινγκ" και στην επιτυχή λειτουργία των επιχειρήσεων που πωλούν από απόσταση. Σκοπός της ΕΠΑΜ συνοπτικά είναι:

Η κατοχύρωση και δημόσια αποδοχή των πωλήσεων από απόσταση και του άμεσου μάρκετινγκ και η δημιουργία και προάσπιση της θετικής εικόνας τους στο καταναλωτικό κοινό.
Η δημιουργία δεσμευτικού για τα μέλη Κώδικα Δεοντολογίας των Πωλήσεων από Απόσταση και Αμέσου Μάρκετινγκ και τέλος
Η προσπάθεια αναβάθμισης της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών από τα μέλη προς τους καταναλωτές

Οι στρατηγικές του "Απευθείας Μάρκετινγκ" είναι σημαντικά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προσεγγίσουν, να ενημερώσουν και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση του πελάτη τους. Η πλούσια βάση δεδομένων με στοιχεία του πελάτη, τα εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης πελατολογίου, το τηλεμάρκετινγκ, το e-marketing συμβάλλουν ώστε όλο και περισσότερες εταιρείες να επενδύουν στο "Απευθείας Μάρκετινγκ", προκειμένου να εξασφαλίσουν την κερδοφορία τους, την ικανοποίηση των πελατών τους και το χτίσιμο σχέσεων ζωής μαζί τους.
ΓΙΑ ΜΕΛΗ

Ξεχάσατε τα στοιχεία σας;
Εγγραφή νέου μέλους
Γιατί να γίνω μέλος;
Διαγωνισμοί


ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ MAILINK


100 Δις Δραχμές (Κατοχική Έκδοση 1944)

H MAILink AE σας προσφέρει εντελώς δωρεάν με την εγγραφή σας ως μέλος, ένα υπέροχο δώρο της επιλογής σας...

Δείτε όλα τα δώρα >>


Created & Hosted by Ιωάννης Ε. Ξανθός & Κορινθόραμα